Regulamin
Regulamin 9. edycji Projektu Edukacyjnego „Tradycyjny sad”
I. ORGANIZATOR PROJEKTU
- Organizatorem Projektu „Tradycyjny sad” (dalej jako: „Projekt”) jest Fundacja Banku Ochrony Środowiska (dalej jako „Organizator”).
- Opiekę nad Projektem sprawuje koordynator wyznaczony przez Organizatora.
- Projekt jest finansowany przez Fundację Banku Ochrony Środowiska z darowizn przekazanych przez Bank Ochrony Środowiska S.A. oraz Dom Maklerski BOŚ S.A.
- Biuro Projektu znajduje się w siedzibie Fundacji Banku Ochrony Środowiska:
ul. Żelazna 32, 00-832 Warszawa,
tel. 507 006 579,
e-mail: tradycyjnysad@fundacjabos.pl,
strona internetowa Projektu: tradycyjnysad.pl. - Biuro Projektu jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-14:00.
- Organizator dba o poszanowanie praw dzieci, ochronę ich dóbr osobistych, w tym wizerunku oraz ochronę danych osobowych, w szczególności ustanawiając wysokie standardy w tym zakresie w ramach realizowanych projektów i konkursów skierowanych do dzieci. Zasady ochrony dzieci oraz szczegółowe informacje na temat sposobów zgłaszania wszelkich przejawów krzywdzenia dzieci znajdują się w Polityce Ochrony Dzieci, dostępnej w wersji dla dzieci pod adresem fundacjabos.pl/dokumenty/ pod nazwą: „Polityka Ochrony Dzieci”. Pełną treść Polityki Ochrony Dzieci Organizator udostępnia na życzenie.
II. PATRONI HONOROWI
Projekt został objęty patronatami honorowymi:
- Ministra Edukacji
III. ZAŁOŻENIA PROJEKTU
- Dziewiąta edycja Projektu jest realizowana w roku szkolnym 2025/2026.
- Celem Projektu jest wsparcie szkół w adaptacji do zmian klimatu, poprzez:
- edukację o znaczeniu zieleni w najbliższym otoczeniu;
- założenie sadów/ogrodów składających się z co najmniej 7 drzew owocowych tradycyjnych odmian z roślinami towarzyszącymi (np. krzewami, bylinami);
- rozwój różnorodności biologicznej na terenach przyszkolnych;
- rozwój kompetencji nauczycielek i nauczycieli.
- Projekt ma zasięg ogólnopolski.
- Projekt jest skierowany do uczniów i uczennic, nauczycielek i nauczycieli ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych (dalej jako: „Uczestnicy”).
- Projekt prowadzony jest w formie konkursu, z którego zwycięzcami zostaje podpisana umowa grantowa.
- Projekt składa się z dwóch etapów, tj.: „Rozmawiamy o sadzie” (Etap I) i „Zakładamy sad” (Etap II).
- Szkoły będą zakładać sady złożone z jednego lub kilku gatunków drzew owocowych starych odmian (jabłoni, grusz, śliw, czereśni lub wiśni rekomendowanych w Projekcie) oraz krzewów, bylin i innych roślin towarzyszących.
- Projekt jest prowadzony na stronie tradycyjnysad.pl (dalej jako ”Strona Projektu”).
- Udział w Projekcie jest bezpłatny.
IV. TERMINARZ
- Projekt trwa od października 2025 roku do czerwca 2026 roku.
- Uczestnicy realizują poszczególne etapy w następujących terminach:
- Etap I – od października 2025 roku do stycznia 2026 roku;
- Etap II – od marca do czerwca 2026 roku.
- Szczegółowy terminarz znajduje się na stronie Projektu w zakładce TERMINARZ.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminarza w trakcie trwania projektu. Zmiany zostaną ogłoszone na Stronie Projektu w zakładce TERMINARZ.
V. REJESTRACJA
- Uczestnicy w Projekcie reprezentują szkołę podstawową lub ponadpodstawową (dalej jako: „Szkoła”).
- W projekcie mogą brać udział zarejestrowane Szkoły.
- Szkołę można zarejestrować raz w danej edycji.
- Szkołę może reprezentować nauczyciel/nauczycielka (dalej jako ”Opiekun”) i grupa uczniów i uczennic (łącznie od 3 do 40 osób).
- Rejestracja Szkoły polega na wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego na Stronie Projektu (dalej jako: „Rejestracja”).
- Szkołę do udziału w Projekcie zgłasza Opiekun za zgodą Dyrekcji Szkoły w terminie wyznaczonym przez Organizatora.
- Dyrekcja szkoły może zmienić Opiekuna w każdym czasie poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: tradycyjnysad@fundacjabos.pl.
- Po rejestracji Opiekun otrzyma wiadomość e-mail z danymi dostępowymi do Konta Opiekuna. Na koncie może:
- tworzyć Konta Uczniów (maksymalnie 5) dla wybranych uczniów i uczennic.
- edytować raporty z realizacji zadań.
- przesyłać raporty do oceny.
- przesłać informacje o sadzie/ogrodzie do publikacji na mapie sadów na Stronie Projektu.
- W Projekcie nie mogą brać udziału pracownicy i pracownice Organizatora oraz członkowie i członkinie ich rodzin.
VI. REALIZACJA PROJEKTU
- Projekt podzielony jest na dwa etapy:
- Etap I pn. „Rozmawiamy o sadzie”. Jest oceniany przez Komisję. Na jego podstawie przyznawane są granty dla najlepszych Szkół;
- Etap II pn. „Zakładamy sad”. Jest obowiązkowy dla Szkół, które otrzymały granty na założenie sadu/ogrodu. Jest jednocześnie sprawozdaniem i rozliczeniem grantu.
- Dokładny opis etapów i zadań znajduje się na Stronie Projektu w zakładce ZADANIA.
- Wybrani uczniowie i uczennice po zalogowaniu na Koncie Ucznia przygotowują jeden raport z danego etapu.
- Treść raportu musi być przygotowana samodzielnie przez Uczestników.
- Opiekun sprawdza, koryguje i przesyła raport do oceny z Konta Opiekuna w terminie wyznaczonym przez Organizatora. Raporty przesłane w innej formie nie będą oceniane.
- Opiekun składający raporty w ramach Projektu poświadcza okoliczności w nim wskazane pod rygorem odpowiedzialności cywilnej oraz karnej za złożenie fałszywego oświadczenia wynikającej z art. 233 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (t.j. z 2025 r., poz. 383 ze zm.).
- Zdjęcia, dokumentujące realizacje zadań, dodane do raportów, nie muszą zawierać wizerunków osób. W przypadku gdy będą je zawierały, należy przesłać do Organizatora zgody tych osób na wykorzystanie wizerunku (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do Regulaminu).
- Uczestnicy mogą, wedle swojego wyboru, zamazać lub w inny sposób ukryć wizerunki osób ujawnione na zdjęciach dokumentujących realizację zadań, co nie wpłynie w żaden sposób na ocenę przesłanego raportu.
- Organizator może wykorzystywać materiały dokumentujące prace Uczestników na zasadach wskazanych w punkcie X. Regulaminu.
- We wszelkich materiałach informacyjnych, dotyczących Projektu, publikowanych przez Szkołę i Uczestników w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) należy oznaczać profil Organizatora: @fundacjabos.
- Wszelkie materiały informacyjne i publikacje, wydane oraz przekazywane mediom w ramach Projektu powinny być opatrzone logotypem Organizatora oraz zawierać jedną z poniższych informacji:
- Wydarzenie zostało zrealizowane w ramach projektu „Tradycyjny sad”, którego organizatorem jest Fundacja Banku Ochrony Środowiska.
- Działanie zostało zrealizowane w ramach projektu „Tradycyjny sad”, którego organizatorem jest Fundacja Banku Ochrony Środowiska.
- Materiał powstał w ramach projektu „Tradycyjny sad”, którego organizatorem jest Fundacja Banku Ochrony Środowiska.
Materiały te powinny być również opatrzone logotypem Organizatora.
VII. ETAP I
- Raport z Etapu I musi zawierać:
- Opis realizacji zadań, w tym plan sadu/ogrodu z minimum 7 drzewami owocowymi tradycyjnych odmian i roślinami towarzyszącymi oraz kosztorys.
- Dokumentację zdjęciową.
- Podpisaną umowę przystąpienia do Projektu (wzór stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu), w której osoba uprawniona do reprezentacji Szkoły wyraża zgodę na:
- przeprowadzenie na terenie szkoły Projektu zgodnie z niniejszym Regulaminem;
- przyjęcie grantu na założenie sadu/ogrodu i deklaruje wykorzystanie go zgodnie z przeznaczeniem.
- Zgody Uczestników na udział w Projekcie (Załącznik nr 1 do Regulaminu, Załącznik nr 2 do Regulaminu). Obowiązkowe dla uczestników:
- którzy mają założone Konta Ucznia;
- których wizerunki znajdują się w dokumentacji zdjęciowej w raporcie.
- Raporty są oceniane na podstawie realizacji zadań z Etapu I „Rozmawiamy o sadzie” przez Komisję powołaną przez Organizatora.
- W Etapie I „Rozmawiamy o sadzie” można zdobyć za zadania maksymalnie 400 pkt:
- Zdobywanie wiedzy – 200 pkt;
- Zaplanowanie sadu – 200 pkt;
- Komisja, jeśli uzna za zasadne może przyznać maksymalnie do 25 punktów dodatkowych za działania, które nie zostały przewidziane w wytycznych do realizacji zadań.
- Spóźnione raporty można przesyłać przez 7 dni po terminie wyznaczonym przez Organizatora, ale za każdy dzień spóźnienia naliczanych jest 5 punktów karnych. Po tym czasie możliwość przesyłania raportów zostanie zablokowana.
- Oceną końcową raportu jest średnia arytmetyczna z ocen członków Komisji, ewentualnie pomniejszona o naliczone punkty karne i powiększona o średnią arytmetyczną przyznanych punktów dodatkowych.
- Decyzje Komisji są ostateczne i nie można się od nich odwołać.
- Wyniki oraz lista przyznanych grantów zostaną opublikowane na stronie Projektu w zakładce WYNIKI.
- Decyzja o przyznaniu grantu stanowi warunek aktywujący umowę grantową zawieraną pomiędzy Szkołą a Organizatorem.
VIII. GRANTY
- W Projekcie przewidziane są nagrody pieniężne w postaci grantów dla 70 Szkół, których raporty z Etapu I zostaną najwyżej ocenione i spełnią następujące warunki:
- Prześlą raport z Etapu I, w tym: opis zadań, plan sadu/ogrodu, kosztorys;
- Prześlą umowę przystąpienia do Projektu edukacyjnego (Załącznik nr 3);
- Otrzymają co najmniej 150 punktów za raport z Etapu I.
- Wartość grantu wynosi nie więcej niż 1500 zł.
- Pula grantów wynosi do 105 000 zł.
- Organizator może zdecydować o innym rozdziale grantów lub o zmianie puli grantów.
- Przyjęcie grantu jest równoznaczne z deklaracją realizacji Etapu II Projektu i założenia sadu/ogrodu na terenie przyszkolnym.
- Grant należy wykorzystać w całości na materiały do założenia sadu/ogrodu zgodnie z kosztorysem przedstawionym w raporcie z Etapu I. W przypadku niedostępności wybranych gatunków roślin, należy uzyskać akceptację Organizatora na zmianę pisząc na adres e-mail: tradycyjnysad@fundacjabos.pl.
- Koszty, które można pokryć z grantu określa Załącznik nr 4 do Regulaminu, przy czym co najmniej 60% grantu powinny stanowić koszty zakupu roślin.
- Pełna lista przyznanych grantów zostanie opublikowana po 3 marca 2026 roku na głównej stronie Projektu.
- Granty zostaną przekazane na konto szkoły lub rady rodziców, które należy wskazać w umowie przystąpienia do Projektu edukacyjnego (Załącznik nr 3).
- Ze sposobu wydatkowania grantu Opiekun przesyła rozliczenie w raporcie z Etapu II.
- W przypadku niewykonania zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu Organizator może rozwiązać umowę grantową, w szczególności jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny Szkoła nie wykonuje lub odmawia realizacji elementów Projektu bądź realizuje je niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, jeżeli po uprzednim przekazaniu wezwania określającego nieprawidłowości powstałe po stronie Szkoły, Szkoła nie usunie tych wad w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia.
- Organizator ma prawo odstąpić od umowy grantowej lub odmówić wypłaty części środków w każdej chwili z ważnej przyczyny. Szkole nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
- Strona umowy grantowej (szkoła) może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Projekcie, przesyłając Organizatorowi na adres e-mail: tradycyjnysad@fundacjabos.pl oświadczenie o wypowiedzeniu umowy (wzór stanowi Załącznik nr 5). W przypadku rezygnacji z udziału w Projekcie po wypłacie kwoty grantu na konto szkoły lub rady rodziców – strona umowy grantu jest zobowiązana w terminie 7 dni do zwrotu pełnej kwoty grantu, niezależnie od momentu złożenia rezygnacji. Tożsama zasada obowiązuje w przypadku rozwiązania lub odstąpienia od umowy grantowej przez Organizatora. Aby umożliwić przyznanie grantu kolejnemu podmiotowi na liście – rekomenduje się złożenie ewentualnej rezygnacji nie później niż w terminie 14 dni od daty poinformowania przedstawiciela szkoły o przyznaniu grantu.
- Szkoła jest zobowiązana do prowadzenia przejrzystej ewidencji księgowej dotyczącej Projektu. Ewidencja księgowa Szkoły powinna wyodrębniać koszty i przychody dotyczące realizacji Projektu z podziałem na przychody i koszty finansowane przez Organizatora oraz z innych źródeł. Cała dokumentacja księgowa powinna być przechowywana przez co najmniej pięć lat licząc od końca roku kalendarzowego po zakończeniu realizacji Projektu.
- Organizator oraz audytorzy upoważnieni przez Organizatora mają prawo w każdym czasie dokonywać samodzielnie lub przez upoważnionego przedstawiciela, monitoringu na miejscu, mającego na celu kontrolę sposobu realizacji Projektu i wydatkowania środków. Szkoła jest zobowiązana umożliwić dokonanie monitoringu oraz zapewnić prowadzącemu monitoring pomoc osoby przygotowującej sprawozdanie z realizacji Projektu.
- Szkoła jest zobowiązana udostępnić upoważnionym przedstawicielom Organizatora na każde wezwanie wszelkie dokumenty i księgi rachunkowe związane z realizacją Projektu.
- Niewykorzystane środki w kwocie do 50 zł brutto włącznie nie podlegają zwrotowi, pod warunkiem, że zostaną wykorzystane na działalność oświatową szkoły.
- Niewykorzystane środki z grantu w kwocie wyższej niż 50 zł brutto należy zwrócić na konto: Fundacja Banku Ochrony Środowiska:
Numer konta: 46 1540 1157 2115 6612 8656 0001
Tytuł przelewu: Tradycyjny sad 9 – zwrot grantu w terminie do dnia 15 lipca 2026 roku.
IX. ETAP II
- Do realizacji zadań z Etapu II zobowiązane są Szkoły, które otrzymały granty na założenie sadu/ogrodu.
- Raport „Zakładamy sad”z Etapu II jest sprawozdaniem i rozliczeniem grantu. Raport musi zawierać:
- Opis realizacji zadania „Założenie sadu”, w tym informacje o posadzonych drzewach i roślinach towarzyszących;
- Opis realizacji zadania „Promocja projektu”;
- Dokumentację zdjęciową wyżej wymienionych zadań;
- Rozliczenie grantu w postaci tabeli z zestawieniem kosztów i numerów dokumentów księgowych potwierdzających wydatki z grantów.
- Za realizację zadań z Etapu II nie są przyznawane punkty.
- W przypadku niekompletnego raportu z Etapu II, Organizator może wezwać Opiekuna lub Dyrekcję szkoły do jego uzupełnienia w określonym terminie.
X. PRAWA AUTORSKIE
- Materiały wytworzone w ramach Projektu (np. zdjęcia) mogą stanowić utwory (dalej: „Utwór”) w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 24 ze zm., dalej: „Ustawa”), wobec czego winny być one wolne od wad prawnych oraz roszczeń podmiotów trzecich. Uczestnicy powinni być wyłącznymi autorami ww. materiałów i muszą im przysługiwać majątkowe prawa autorskie do ww. treści, które nie są ograniczone na rzecz żadnej osoby trzeciej.
- Z chwilą przystąpienia do Projektu uczestnik udziela Organizatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej i nieograniczonej czasowo oraz terytorialnie (tj. na terytorium całego świata) licencji w odniesieniu do Utworów na następujących polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy:
- trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części Utworu, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Utworu lub jego części – wytwarzanie każdą techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- wprowadzanie Utworu do pamięci komputera lub innego urządzenia elektronicznego w całości lub w części, czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami,
- stosowanie, uruchamianie, wyświetlanie, przekazywanie i przechowywanie niezależnie od formatu, systemu lub standardu oraz uzyskiwanie dostępu do Utworu lub jego części,
- publiczne rozpowszechnianie, w szczególności udostępnianie w sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w tym elektroniczne udostępnianie na żądanie, w szczególności rozpowszechnianie w Internecie oraz w sieciach zamkniętych, niezależnie od metody połączenia tych sieci,
- publiczne wystawianie, wyświetlanie i odtwarzanie Utworu lub nośnika, na jakim utrwalono Utwór,
- użyczanie egzemplarza lub oryginału Utworu lub nośnika, na jakim utrwalono Utwór,
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Utwór lub jego część utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, a także udzielanie licencji, sublicencji, użytkowania, dzierżawy lub w inny sposób udzielanie praw do korzystania z Utworu na wszystkich lub wybranych polach eksploatacji,
- tworzenie nowych wersji i adaptacji, w szczególności tłumaczenie, przystosowywanie, zmiana układu lub dokonywanie jakichkolwiek innych zmian lub przeróbek w Utworze, w najszerszym dopuszczalnym prawnie zakresie, a także dokonywanie przedruków całości albo części, oraz rozporządzanie i korzystanie z takich opracowań na wszystkich lub wybranych polach eksploatacji, jak też eksploatację Utworu z innymi utworami, wybranymi przez Organizatora (prawa zależne),
- wykorzystywanie Utworu do celów marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczenia lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności, a także dla celów edukacyjnych lub szkoleniowych (w tym: w kanałach komunikacji, na stronach internetowych i profilach w mediach społecznościowych oraz w zgłoszeniach Konkursu do konkursów lub plebiscytów),
- a ponadto w odniesieniu do części Utworu stanowiącego artystyczne wykonanie również w zakresie praw określonych w art. 86 ust. 2 Ustawy, zaś w odniesieniu do części Utworu stanowiącego fonogram również w zakresie praw określonych w art. 94 ust. 4–5 Ustawy.
- Uczestnik udziela na rzecz Organizatora upoważnienia – z prawem do udzielania dalszych upoważnień – do wykonywania praw osobistych Uczestnika, w tym:
- decydowania, czy, kiedy oraz w jakim zakresie rozpowszechniać Utwór, a także decydowania o pierwszym udostępnieniu Utworu publiczności,
- dokonywania zmian oraz modyfikacji w zakresie objętym prawem do integralności Utworu, w tym łączenia z innymi utworami lub materiałami,
- oznaczania Utworu samodzielnie lub w połączeniu z innymi utworami oraz materiałami, w tym wskazywania, że całość praw przysługuje na rzecz Organizatora lub z pominięciem autorstwa Uczestnika.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wraz z załącznikami są jedynymi dokumentami określającym zasady udziału w Projekcie, co oznacza, że wszelkie informacje stanowiące materiały reklamowo-promocyjne mają charakter wyłącznie informacyjny.
- Udział w Projekcie oznacza akceptację zasad udziału w Projekcie zawartych w Regulaminie.
- Na wniosek Organizatora Uczestnicy zobowiązani są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, udzielić wszelkich dodatkowych informacji, które są konieczne do oceny prawidłowości wykonywania Projektu.
- Opiekun wyraża zgodę na opublikowanie nazwy szkoły oraz miejscowości na stronach internetowych Organizatora, w publikacjach wydawniczych Organizatora oraz w innych środkach masowego przekazu, na potrzeby związane z realizacją Projektu.
- Organizator nie ponosi kosztów związanych z uczestnictwem w Projekcie poza kosztami wyszczególnionymi w Regulaminie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za materiały, które nie dotarły do niego z przyczyn od niego niezależnych.
- Podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych (zgodnie z polami do wypełnienia znajdującymi się w formularzu) będzie stanowić przyczynę wykluczenia Szkoły z Projektu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Opiekuna.
- Organizatorowi służy prawo jednostronnego i natychmiastowego wykluczenia uczestników (Szkół) w przypadku niestosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu jak i decyzji Organizatora podjętych na podstawie Regulaminu. Szkoły, które naruszą Regulamin, jak również obowiązujące w Polsce przepisy prawa powszechnego oraz ogólnie przyjęte normy społeczne i obyczajowe, zostaną wykluczone z Projektu. Jest to równoznaczne z rozwiązaniem umowy grantowej w rozumieniu punktu VIII. Regulaminu.
- Projekt pozbawiony jest jakichkolwiek elementów losowości i przypadkowości w uzyskaniu prawa do nabycia grantu, w szczególności Projekt nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 595 ze zm.).
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu oraz zmiany okresu Projektu w dowolnym momencie, o ile nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Projekcie dotychczasowych uczestników (nienaruszalność praw nabytych na podstawie dotychczasowego brzmienia Regulaminu). Zmiany zostaną ogłoszone na stronie Projektu.
- Organizator nie odpowiada za jakąkolwiek szkodę majątkową lub niemajątkową poniesioną przez Uczestników w wyniku ich udziału w Projekcie lub w wyniku przyznania lub nieprzyznania im grantu.
- Dane osobowe uczestników są przetwarzane zgodnie z Klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych, która określa rodzaj danych oraz zakres ich przetwarzania (Załącznik nr 6 i Załącznik nr 7 do Regulaminu).
- Niniejsze brzmienie Regulaminu wchodzi w życie w dniu 15 października 2025 roku.
ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Wzór zgody rodzicielskiej
Załącznik nr 2 – Wzór zgody osoby pełnoletniej
Załącznik nr 3 – Wzór umowy przystąpienia do projektu edukacyjnego
Załącznik nr 4 – Lista materiałów możliwych do sfinansowania w ramach grantu
Załącznik nr 5 – Wzór umowy wypowiedzenia umowy grantu
Załącznik nr 6 – Klauzula informacyjna dotyczącą ochrony danych osobowych
Załącznik nr 7 – Klauzula informacyjna dotyczącą ochrony danych osobowych dla dyrektora szkoły
