AKTUALNOŚCI O PROJEKCIE REGULAMIN PLAN ZADAŃ TERMINARZ NAGRODY POMOCE FAQ WYNIKI KONTAKT  
1 2

26.02.2021 r.

 

Jak stworzyć raport z wykonanych zadań?

 

 

Poniżej instrukcje jak przygotować raport i przesłać go do oceny:  

 

INSTRUKCJA TWORZENIA RAPORTU   (dla uczniów) 

 

INSTRUKCJA PRZESYŁANIA RAPORTU   (dla opiekuna)

 

Raporty z I etapu będziemy przyjmować do 15 marca 2021r. 

 

Zespoły, które nie zdążą przesłać raportu w tym terminie, będą miały jeszcze dodatkowy tydzień na jego dosłanie (od 16 do 22 marca).

Jednak za każdy dzień spóźnienia liczony od 16 marca 2021 r. będzie naliczanych 5 punktów karnych.

 

 

 

ZMIANA W TERMINARZU

 

 

 

Przedłużamy czas na przesłanie raportu z realizacji I etapu "Rozmawiamy o sadzie" do 15 marca 2021 r.

 

Czas na rejestrację zostaje bez zmian -> 5 marca 2021 r.

 

 

Zapraszamy do zapoznania się z tegorocznym regulaminem oraz planem zadań oraz wzięcia udziału w konkursie!

 

Jak zarejestrować zespół do konkursu?

 

Poniżej instrukcja jak w pięciu prostych krokach przystąpić do konkursu Tradycyjny Sad:  

 

  1. Nauczyciel/opiekun zespołu wypełnia formularz rejestracyjny, który znajduje się na stronie główniej konkursu.
  2. Aby zapisać formularz zgłoszeniowy należy kliknąć przycisk na dole strony ZAREJESTRUJ ZESPÓŁ. Potwierdzeniem poprawnego wypelnienia formularza rejestracyjnego jest automatyczne zalogowanie do PANELU OPIEKUNA.  Na tym etapie zespół posiada status AKTYWNY NIEZATWIERDZONY.
  3. Aby dopełnić formalności w PANELU OPIEKUNA  należy  wgrać skan zgody dyrektora szkoły na udział w konkursie Tradycyjny Sad.
  4. Po przesłaniu skanu zgody dyrektora koordynator projektu zmieni status zespołu na AKTYWNY ZATWIERDZONY.
  5. Kolejnym krokiem jest wgranie w PANELU OPIEKUNA skanów zgód uczniów / zgód opiekunów uczniów w wieku poniżej 16 r.ż. na udział w projekcie.  

 Instrukcja obrazkowa: 

 

INSTRUKCJA REJESTRACJI ZESPOŁU DO KONKURSU TRADYCYJNY SAD

  

Po wykonaniu powyższych kroków można przystąpić do realizacji PLANU ZADAŃ :)

 

 


 
LOGIN:
HASŁO:

  |    |   |